مقدمه - دوره های آموزشی مدیریت و صنایع
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقدمه

سلام و احترام
چند وقتی است که به دنبال راهکاری هستیم تا به نحوی بتوانیم نقشی بزرگ در پیشرفت کشور داشته باشیم و به نوعی تسهیلگر مسیر توسعه باشیم. در همین راستا و برای منسجم و هدفمندتر کردن برنامه ها و اثربخشی بیشتر، کانال تلگرام و این وبلاگ را را راه اندازی کردیم.
همگی میدانیم که در شرایط پیچیده جهان کسب و کار عواملی نظیر رقابت و جهانی شدن و ناپایداری محیط‌ های بازار، رشد شرکت هـا و بنگاه‌ها و تلاش آنان برای کسب سهم بیشتری از بازار و نیز امکان ورود به فعالیت‌های جدید و سودآفرین مقوله‌ای گریز ناپذیر می باشد. اما این رشد وتوسعه چگونه رخ میدهد؟ و چه طور پایدار می ماند؟
رشد و توسعه پایدار تنها به یاری پروردگار بی‌همتا و با بهره گیری از سرمایه ارزشمند انسانی در سایه تلاش بی‌انتهای مدیران  و کارکنان توانمند و آموزش دیده مسیر خواهد بود. بله مهمترین عامل این رشد وجود سرمایه‌های انسانی توانمند است. بنابراین ما عزم خود را جزم نموده ایم تا بواسطه این وبلاگ و درآینده نزدیک وب سایت، با ارائه آموزش‌های توانمندساز در حوزه های کاربردی مدیریت و صنایع، از طریق افزایش مهارت و دانش مدیران و کارکنان، سهمی در رشد و توسعه پایدار کسب و کارها داشته باشیم. با نگاهی به کشورهای پیشرفته متوجه خواهیم شد که آنان آموزش را به عنوان سرمایه گذاری نگاه کردند، نه هزینه؛ و باور دارند مهمترین رکن پیشرفت هر کسب و کاری آموزش است.
من و شما و تمامی افراد و شرکت های موفقی که پیرامون ما هستند، از طریق آموزش به این مرحله رسیده اند.
تجدید احترام




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 95/7/18 | 9:33 صبح | نویسنده : سید احمد دلیری | نظر

  • paper | فور باکس | رادباکس